Quina és la meva reflexió envers l'assignatura?



Bon dia i bona hora! Avui sí que sí, ens trobem amb l'última entrada de TAC. Pel fet que el període lectiu ha finalitzat. Exacte, ja han passat les nou setmanes lectives. Unes setmanes amb un esforç constant i exigent, però que finalment ens n'hem sortit 💪.

Aquest redactat servirà per explicar-vos com ha estat la meva experiència davant d'aquesta classe, a partir de les reflexions i els resums de cada dia, com penseu que ha estat la meva vivència personal? Us en podeu fer una idea?


Com vaig comentar a la primera entrada, de primeres no tenia ni la remota idea del que faríem, i una vegada realitzades totes les classes, haig d'admetre que ha estat força gratificant. Ha estat una assignatura de caràcter innovador i molt dinàmica. On tots hem portat a la pràctica la cosa apresa de manera teòrica, i és que jo em pregunto: "Quina millor manera d'aprendre que amb la pràctica?". Doncs aquesta metodologia, ha estat la utilitzada per la Cristina. 

Hem realitzat des d'un compte de Twitter, fins a un vídeo, una infografia o un podcast. Tot fet per nosaltres, sense més ni menys. Tanmateix, hem après envers la seguretat digital per una millora a la nostra privacitat, a com utilitzar un Symbaloo, també sobre l'alfabetització informacional, etc. 

De fet, si mirem enrere, hem après moltíssimes coses en aquestes nou setmanes. Com és possible interioritzar tant coneixement? Molt fàcil, recordem 👉 duent-ho a la pràctica!


Així que, poc més a dir. Simplement, donar les gràcies a la Cristina per tot l'esforç a les vuit del matí, per aguantar alguns que altres retards, per les xocolatines, i per sortir cinc minutets abans. Però sobretot, per tots aquells coneixements apresos i la seva innovadora metodologia d'ensenyament, ja que, parlo per mi però segurament per molts més, s'ha fet més lleugera i menys pesada! 

Ens veiem pel campus de la UAB, no ens perdràs de vista tan fàcilment. 👀


Comentaris