d i a 6 - t a c




En aquesta sessió, la qual és la segona part, s'ha basat a organitzar-nos per grups per dur a terme la producció audiovisual, activitat que ha durat uns minuts, ja que, a continuació la Cristina ens ha deixat l'altra classe restant per començar a desenvolupar la nostra producció audiovisual en aquest mateix grup.

El nostre grup que entre tots l'hem escollit de manera voluntària, està format per tres membres, la Maria Polo, l'Andrea Olmo i jo, l'Arianna Codina. Ens hem col·locat juntes, ja que totes tres ens adiem molt bé, i creiem que pot sortir un molt bon treball.


Hem escollit realitzar el vídeo del tema d'exclusió social de l'assignatura d'ECE, ja que ens crida molt l'atenció i volem aprendre més. Al principi no sabíem de quina manera realitzar el vídeo, ja que, encara que la Cristina ens recomanés el Powtoon, volíem anar més enllà i fer-ho amb imatges físiques i gravades d'una càmera. Però a causa del temps que teníem per realitzar-ho i l'espai, no ho van tenir del tot clar i vam acabar decidint fer-ho pel Powtoon (no us preocupeu, ja que, més endavant trobareu la producció audiovisual penjada en aquest mateix blog):

Doncs una vegada escollit per quin mitjà ho vam voler fer. Vam realitzar entre totes, quina seria la informació que escolliríem per realitzar el vídeo i vam compartir-ho en el Google Drive. A continuació, vam dividir-nos aquesta informació en tres parts per tal de convertir--la i traspassar-la en el Powtoon.

Per tant, aquesta ha estat tota la feina d'avui, no és tant extensa com altres sessions, ja que simplement ens hem dedicat a avançar el treball el màxim possible!!

Resultat d'imatges per a "powtoon""




 R E F L E X I Ó  5 

Com gestiono aquesta eina?
Per gestionar aquesta eina és una mica més complicat però una vegada, n'aprens és molt útil i eficaç. Respecta les normatives que has de tenir en compte per utilitzar-la, és estar atenent el tutorial que et fan previ d'utilitzar el Powtoon. O també, observar els vídeos a continuació que expliquen de manera senzilla i ràpida l'ús del Powtoon.

Aquesta eina és una mica més complicada que el Symbaloo, ja que has de tenir uns mínims coneixements i habilitats per la producció audiovisual, ja que si no es pot fer pesat i dificultós. Però tampoc són gaire alts els requisits. Simplement, tenir iniciativa per anar observant cada petit detall i anar veient a mesura que observes i toques tot el que pots, per veure quin és el seu funcionament.

Aquesta eina és útil pels alumnes de primària o inclús infantil, ja que és una eina molt visual (També pot ser més de lletres, depenent de com vols que sigui) però normalment és utilitzada per usar-la de manera visual i atractiva. Ja que, la majoria de vídeos creats a partir d'aquesta eina, ho fan amb l'objectiu de crear un suport dinàmic i visual.

Personalment, jo coneixia ja anteriorment aquesta eina, ja que l'havia utilitzat a l'institut, i no m'ha servit de gaire ajuda perquè tots els coneixements envers aquesta ja els sabia. Però mai va malament una repassada breu 💬.

Comentaris